Ny strikkakaktus :-)

Jeg har som sagt ikke grønne fingre. Jeg skulle ønske det, for det må være så givende å få det til å spire og gro. Men hjemme hos meg drukner kaktusene til og med. Har aldri vært noe tilhenger av plastikkplanter, men strikkede og heklede greier er kult :-D Den forrige kaktusen var litt ensom borti vinduet, så nå har den fått en venn.

Jeg har ikke brukt noe mønster på noen av disse, tok det litt på feelingen. Den nye lille runde er rett og slett lagd av en firkant strikket av rett og vrang, snurpet i toppen og litt snurpet nedi. Jorden og blomstene er heklet. Den lange krabaten er satt sammen av smale rektangler med piperensere inni. Pottene fant jeg på Fretex, men de har noen lignende på Panduro til en litt saftigere pris ;-) Kjekt én-kvelds-syssel, jeg liker prodjekter som blir ferdige litt kjapt :-)

Jeg blir nok heller aldri noen interiørblogger, gidda ikke vaske vinduene før fotoshooten ;-D

7 kommentarer

Michelle/Mird

11.04.2011 kl.12:33

Haha, de var søte!

Silje Silje

11.04.2011 kl.12:39

Fine! :-D

Siri

11.04.2011 kl.12:46

Dæm e nusselig derre kaktusan dine..! :)

Maria

11.04.2011 kl.15:02

Utrolig kule kaktuser, den høye ser skikkelig "vill vest" ut!

Ainur

11.04.2011 kl.19:29

Så søøt;) Naaw
Haha, de var kjempekule! Noterer til bruk på hytta eller om de grønne fingrene skulle forsvinne på ett eller annet tidspunkt. Kan være bra til ungene rom også kanskje :D

lena

12.04.2011 kl.01:27

jeg vil og ha en sånn! :D

Skriv en ny kommentar

Om du ønsker å komme i kontakt med meg, gå til den nye siden min, www.ingridriddervold.no eller send meg en e-post. Ingen anonyme kommentarer, takk :-)